En månad kvar!

Jag kan knappt tro att det är sant...om en månad kanske vi ses! Vad jag vet kommer jag, IGMR, The Simplicitas, Sparo och ett gäng till. I våras hade vi ett litet genrep i Malmö under flaggen CampFI Süd och det gick bra så vi följer samma formula: Medtag det du vill äta och dricka*, eventuellt en filt och massor av diskussionslust till Bellmansro på Djurgården den 6 juni, klicka här för detaljer. Ingen föranmälan nödvändigt, bara dyk upp.

The Simplicitas hävdade att den var nyttig

Mvh/
FruEfficientBadass

* Jag kommer att ha Dramaten full med Banda Azur så det finns startkapital, men om du vill ha något annat typ alkoholfritt ta med.

27 kommentarer:

  1. Å som jag hade velat vara där! Som ett illuminati-möte, sjukt spännande. Ser fram emot inlägg sprunget ut er träff. Jag kommer vara i skogen och lära mig föra farsarvet vidare. Också ett steg mot independence även om vegan/pacifist-ådran i mig har det lite kämpigt med själva dödandet/köttandet. Men jägare ska jag bli. Det rinner i mitt blod.
    Morsan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du börjar väl få slut på lökar i dödens väntrum.

      Radera
    2. Jag måste nog också det och min avkomma är i samma ålder. /Frihetsmamman

      Radera
    3. Fan. Svaret var ju inte till superjägarn utan till anonym nedan. /Frihetsmamman

      Radera
  2. Jag tycker att detta låter fantastiskt och skulle gärna komma! Dock har jag en bit att åka och måste dessutom ha med mig min avkomma i form av en 8-åring och en 4-åring. Min fråga blir därför; är det någon mer som planerar att ha barn med sig???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag. Och IGMR skulle jag tippa. Mina är emellertid lite äldre, spannet 10-14. Men du vet hur det är, barn gillar ju större barn.

      Radera
    2. Men det låter ju strålande att det kommer vara fler barn där. Då ska jag nog beställa tågbiljetter snarast.

      Radera
    3. IGMR Junior följer med (5år).

      Radera
    4. Ska jag kanske ta med mig min yngsta också? Hm...

      Radera
  3. Kul det ska bli, ser också mycket fram emot det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul kul! Hoppas nu på fint väder och blir det dåligt finns det plats under tak för runt 20pers. Alternativt att vi går til Rosendahl och sitter inne under tak (men då kan vi inte dricka frugal cava utan för dela på en kaffe per fem pers i matsalen).

      Radera
  4. Jag kanske tar med mina barn (och fru), 8 och 6 år gamla. Beror på hur logistiken hemma ser ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen gör't! Jag tar som sagt med mina, om de inte får för sig att göra något tweenigt den dan.

      Radera
  5. Jag kommer gärna om det inte är mörka moln och jag får motvind och skosnörena går upp och mobilen laddar ur och bussen ställs in. Typ.
    Har två kids 5 och 8 år med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så roligt!!! Jag hoppas verkligen att det blir strålande sol, vindstilla, snälla skosnören, mobilbatteri som håller i två dygn och en buss som går smidigt. :-D

      Radera
  6. Åh vilket himla trevligt initiativ! Som anonym läsare här följer jag dig och IGMR och flera andra inspiratörer och föregångare (läs idoler).(Passar på att tacka för alla tips & fantastisk underhållning!) Har nu bokat in en resa till storstaden med make och 2 av barnen (10 & 12) och sålt in er som sommarens händelse! ;)
    Mvh
    Fru Fox

    SvaraRadera
  7. Jag har fortfarande beslutsångest över vad jag ska ha med mig att äta. Däremot har jag typ fyra filtar upptäckte jag när jag röjde inför flytten, så en borde jag få med mig...

    SvaraRadera
  8. Apropå alla härliga människor som ska på Camp FI (varför tänker jag på den lede Fi hela tiden?), är det nån som hört från Eva på ett tag? Blir lite orolig när det varit så tyst. Törs man hoppas på att hon kommer?

    Eva, om du läser det här. Jag saknar dig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saknar också Eva,strunta i dumt folk, gillar ditt skrivande även om jag får gnugga geniknölarna intill förbannelse ibland men det är ju det som är kul.
      För att en knepig person tror att ni tävlar ,du och fru EB, skit i hen, fast jag tror att det är en man, en elak en.
      Backa inte för sånt. Själv är jag en ensamstående kvinna utan familj överhuvudtaget. Älskar att läsa om alla dessa familjer i Fire-världen Fru EB, Onkel Tom, Farbror Fri med flera, inte dugg avundsjuk, tycker bara det är kul. Läser med lika stor behållning Sparo,fast han inte ens har husdjur, Strunt i folk och deras dumheter. Livet ser olika ut för oss, tur är det, skulle vara tråkigt annars./FU

      Radera
  9. Lova att det blir fler tillfällen!

    SvaraRadera
  10. Jag ser fram emot alla censurerade foton från träffen! =)

    Hade gärna varit med, ha så skoj!

    SvaraRadera
  11. Om jag kommer med tåg, så kan ni räkna med jag är den enda på vagnen som har med mig hembakade kanelbullar, äppelpaj med vaniljsås samt en portion av bolognese och spaghetti gjort på gula ärtor. Stay cheap.

    SvaraRadera
  12. Jag kommer, det ska bli superkul!

    SvaraRadera
  13. Vi vill också komma och kan vi så tar vi med två barn, 3 och 6 år. Min man är dock livrädd och tänker att det här är det konstigaste påhittet hittills, men jag tror han hänkar tillslut.

    Eva, jag har tänkt att jag skulle fråga om vi ska göra sällis? Vi verkar ju bo nära varandra. Eller mötas upp innan. Är ju ändå lite pirrigt;-)

    SvaraRadera
  14. Som du kanske har märkt så är vi inte där :( planeringen av det så kallade livet gick inte ihop riktigt..

    SvaraRadera
  15. Jag har mycket glädje och spänning i mig, jag är torpey clare, varit nöjd med mitt äktenskap, inte förrän min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen mot våra äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att de var skvaller och lögner, men han förlorade kärleken, förtroendet och förtroendet för oss. Så vi blev nagande par och ansökte sedan om skilsmässa, senare blev vi separerade. år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv utan honom men jag kunde inte, så jag började en strävan efter att få tillbaka min ex man, då jag hänvisades till, BaBa ogbogo en stor och mycket andlig man som kastade en älskar stava på mig och fick min EX att återvända till mig. Jag är överväldigad, så jag släpper hans kontakt här för dem som har problem med äktenskap och äktenskap, så att han kan hjälpa till med bra verk. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller hans whatsapp-nummer ... +2349020168697. Ta kontakt med honom, se hur stor och kraftfull han är. Hjälper också i dessa frågor ...

    (1) Sluta skilsmässa.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lycka till stava.
    (4) Äktenskapspell.
    (5) Bli av med andliga problem.

    SvaraRadera
  16. Jag visste aldrig att jag kunde få bra och pålitliga trollformler online som verkligen kunde hjälpa människor som jag som behövde relationshjälp. Jag blev skild från min man när han gick upp med mig och gick tillbaka till sin ex-älskare, jag var så förkrossad och krossad. Jag var inte jag själv förrän en vän till mig hänvisade mig till en stor man som heter Great Baba Ogbogo att han kunde vara till hjälp för min situation. Först tvivlade jag på och kontaktade senare honom och han sa till mig att han skulle få en kärlek förtrollning förberedd för att jag ska få tillbaka min pojkvän. Efter att ha gjort det behövande gjorde jag allt som han instruerade och till min största förvåning fick jag ett samtal från min pojkvän att han skulle komma hem och han var ledsen för allt han fick mig att passera igenom. Resultatet blev framgångsrikt och idag lever vi lyckligt. Jag gav honom mitt ord att jag kommer att dela min erfarenhet med världen så att andra kan få hjälp av något slag från honom. Du kan skicka e-post till honom via: greatbabaogbogotemple@gmail.com eller för brådskande svar, skriv honom på sin WhatsApp-linje +2349020168697 ... Tack så bra BaBa Ogbogo

    SvaraRadera